Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Känslan att känna sig älskad.

Kategori: Kompisar

Ärlighet.
Längtan.
Förnedran.
Godkännande.

Alltså ska jag vara helt ärlig, så vet jag inte vart jag hade varit i livet om jag inte träffat dessa två helt underbara personer vid namn Isabella & Marleen. Utan dem hade jag nog varit ett vrak, om jag tänker på alla situationer jag mått bättre tack vare att bara chatta med dem. Har jag mått dåligt å hållit på att ge upp; ja då har de funnits där för att stötta mig och dra mig mot ytan igen. Redan från första orden vi sa till varandra, har mitt liv tagit en vändning.
Jag vill att ni ska veta att NI är underbara, å mitt liv utan er skulle aldrig ha gått åt detta håll. Ni är skälet till att jag har min livsglädje kvar, och inte har gett upp den för länge sedan. Tack söta ni !! <33
Jag hoppas vi finns för varandra livet ut, för vänner som er är svåra att finna! Vi är så olika alla tre på så många sätt, men samtidigt har vi hittat något som förenar oss. Det är våra olikheter som gör oss starka.
Styrka.
Till er kan jag skriva i princip allt. Vi kan ha delade meningar om saker å ting, men vi accepterar varandra å det gör mig så jävla glad. Tack åter igen sötisar!

Känslan att känna sig älskad.

Kommentarer

  • b säger:

    <3
    kom en liten tår där...

    2013-02-13 | 07:57:26
  • marre säger:

    aw söta du :D jag älskar dig massor!

    2013-02-18 | 14:54:54
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se

Kommentera inlägget här: