Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

När blodet blir varmt

Kategori: Allmänt

Fortfarande sjuk för er som undrade ;) men jag kan nog *peppar peppar* gå på skolan på måndag! :D vill ju filma alla söta katter på jämtkatten ;)

Mina dagar består av sängvila. Jag orkar helt enkelt inte göra så mycket, utan blir slut i kroppen av att bara gå till köket å sedan tillbaka. Jag äter knappt något, för jag har ingen aptit. Åt glass nyss, den var smaklös även fast det var choklad i - wierd..
Det jag vill säga är att jag inte gör så mkt på dagarna, alltså kan jag sitta å fundera väldigt mycket. Min nyaste fundering är: jag har lagt fotograferingen helt på is verkar det som. Visst, nu är jag sjuk å kan inte fota - men innan dess? Jag har knappt fotat alls, å det känns inte bra när jag tänker så, men annars har jag inte alls tänkt på det för än nu. Nu känns det som ett hål. Jag vill verkligen fota, jag älskar det. Men kanske blir det för ensidigt med mina foton på salsa å Kira hela tiden? Kanske är det vad som gjort att intresset slocknat lite.
Jag är ingen naturfotograf, då alla mina sådana foton blir dåliga då jag är begränsad. Vill jag ta en snygg landskapsbild - då har jag inget stativ utan jag ha en stege jag släpar med mig ibland å ställer kameran på - å det är vad jag vill kunna fota också: landskap.

Nej nu ska jag sluta tänka mitt i allt. Ointressant inlägg, så ni som läste förstår nog att jag är sjuk, bara skriver på om allt.. Höhö... Baibai

Kommentarer


Kommentera inlägget här: