Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Framtidens funderingar

Kategori: Allmänt

Ush alltså det är inte alls bra att vara sjuk så här länge. Får ångest över all skola jag missar! :( osså har man alldeles för mycket tid över till att tänka.
Dagens tanke: hur kommer min framtid se ut?
Har tänkt väldigt mycket på vad jag vill göra efter studenten - som kryper sig allt närmre. Jag skulle gärna vilja hitta ngt jag vill studera vidare som, kanske till och med utomlands för att få mer språkkunskap mm. Men samtidigt vill jag inte lämna min familj å min pojkvän - jag är rädd för att glida ifrån dem om jag åker iväg, samtidigt skulle jag gärna vilja ha erfarenheten att vara själv på ett främmande ställe.
Eller så ska jag försöka hitta jobb efter studenten, men jag vet inte vad jag vill jobba som. Har ingen riktig utbildning till något speciellt, vill jag bli något måste jag gå högskola.
Förstår folk att jag är lite fundersam över framtiden??

Bella var den som fick mig att tänka på utlandsstudering. Tanken har faktiskt aldrig slagit mig förut. Gooosh att det ska vara så svårt att komma på vad man vill göra i framtiden :( allt låter bara jobbigt just nu.. /:

Peace out.. Me is going to bed now with the hopes that i will feel a little bit better tomorrow..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: