Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

"Gå hem på en gång"

Kategori: Allmänt

Gick på skolan idag.. Med feber å halsfluss.. Blev bara en lektion sen skicka den läraren hem mig xD men nu har febern gått ned iafl vilket är skönt :) men istället krånglar magen :S kanske har ätit mer än den är van vid?
Har ätit: 1 macka till frukost, lite fläsk till lunch - som jag trodde var bacon, ville ha en enkel lunch -_- men iafl - osså en hemmagjord burgare till middag. Pressade i mig hela. Tror inte jag ätit så mycket på.. Iafl en vecka xD nej mer än det :P
Imorgon blir det ingen skola, men jag hoppas jag mår bättre tills på onsdag ;) vill inte missa för mycket, å mamma blir bara sur då hon tror att CSN ryker på en gång om man har giltig frånvaro -_- hon ville knappt att jag skulle få åka till Egypten bara för hon trodde att jag inte skulle få studiebidrag om jag var borta 4 dagar xD
Now soon time to sleep. Har äntligen börjat känna av tröttheten då jag knappt sovit sedan jag blev sjuk! ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: