Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

The moment you started to breathe

Kategori: Allmänt

Känns så najs :) Nu ska jag inte ta mer medicin - vilket betyder att jag kan äta när jag vill utan att vänta flera timmar - och jag är så gott som frisk. Har lite hosta kvar och lite hes röst, inte helt återställd i kroppen, men annars känner jag mig bra. Ingen huvudvärk, tack gode gud ;D
I feel good.. nanananananana.. so good, so good blablala....
 
Helt awsome musik hittar man btw när man nördar drama när man är sjuk ;) Även fast jag somnade mitt i många episoder... höhö.. men musiken iafl:
 
Vi börjar med denna awsome låt kallad Carry on - Ali
Tycker även folk borde se dramat Faith där låten är med. Helt värt enligt mig :)
 
Sedan har vi ett soundtrack från filmatiserade (ej animerade) Mulan som jag såg igår:
Även denna är otroligt bra, nästan bättre än disneys version! ;D Dock ingen cool drake med :( Men annars helt bra film!
 
Denna är även bra, men gillar mest refrängen :P City Hunter OST: Suddenly
 
Mohahah spamm av koreansk/kinesisk musik... :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: