Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

1 dag kvar..

Kategori: Allmänt

Ja nu är det bara 1 dag kvar på jobbet, och 1 dag tills Adam kommer hem igen från Uddevalla :) De skulle ha kommit hem idag, men det blev ändringar på väderprognuoååsen :P
Imorgon jobbar jag ju min sista dag, hoppas att de inte kör med mig bara för det :3 Det gjorde dom lite idag xD Men men ;) Det är ett jobb, och jag tycker att det är så tråkigt att bara sitta :S Så jag har hellre en massa saker jag måste göra på jobbet.

Om ni undrar varför jag inte uppdaterat på ett litet tag, så är det så att jag orkade inte igår :3 Var för lat xD Har sådanna dagar ibland, och det kommer ni märka kära läsare x3
Var med Liz iafl igår, vi var ned till en park i området där jag bor, och fotade / lekte xD
Lizzy fotade mig då, då jag har lite foton på mig själv som jag är nöjd med (enligt mig) xD
Kommer troligen med en ny bloggdesign om ngn dag också! Är redan leds på denna, då den blev fail ^^' Det måste ni hålla med om.. :P

Iafl, från att diska på jobbet till att diska hemma, har lite disk alltså att ta hand om :P

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: