Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Hemma x)

Kategori: Allmänt

Kom just hem från muppen Liz. Vi såg The Last Song, ÅHHH vad bra! Dock fattar jag inte varför Liz grät?(inte idag men senast när hon såg den) o.O Jag menar.. jaa xD Den var bra iafl som sagt, men alla sagor har sitt slut, och det har alla dagar också. Därför är detta ett onödigt inlägg, men kände för att lägga upp det ändå xD Ska se några till avsnitt av Dark Angel nu, sen blir det vell att sova, då jag jobbar imorgon också.. SKÖNT att detta är sista veckan. Vill ha några lediga dagar innan skolan börjar, och jag måste satsa allt på den. Men ajja..

JUSTE! Taaack för alla besökare :) På bara - vad kan det vara? - 4 dagar har jag gått från 3 bes per dag, till 23 UNIKA besökare!? ;O Det är en stoooor skillnad xD Taack <3 Kommentera gärna ;)

Hade Gött sötisar! <3

Kommentarer

  • Lizette säger:

    men bajjjss, du skulle ju kåna dark angel av mej XD haha shiiit jag glömmde de igen! :O

    2010-08-10 | 09:37:58
    Bloggadress: http://puuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: