Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Huvudvärk :S

Kategori: Allmänt

Kom just hem från Liz för ett litet tag sen. Vi har suttit vid datorn lite, och sedan tittat på Dark Angel.
En serie som jag värkligen fastnade för, och ska nog fortsätta se på. Muppen har alltid bra filmer jag vill se på xD (eller Serier :P). Hoppas man får fler bra serier/filmer snart ^^,

Just nu sitter jag bara och tråkar, lyssnar på musik, och smsar med Adam lite smått. De värkar ha samma väder i Uddevalla ungefär; grått och målnigt. Fast här kan solen komma fram ibland om den vill ocskå :P
Har världens huvudvärk, så hoppas min ipren börjar värka snart, annars blir det en tidig..

Lyssnar som sagt på musik, och vilken låt kan ni se här ^^,


Men nu ska jag försöka hitta en film och se i kväll, och sedan blir det att duscha innan man ska lägga sig. Jobbar sista veckan med start imorgon ;)

Hade Gött!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: