Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Muppen

Kategori: Kompisar

Ska bara skriva det här inlägget sedan bär det av till Liz-muppen ;) Vet inte vad vi ska göra xD Men något kommer vi på ;)
Iafl, så vaknade jag vid 7 när min mobil ringde och väckte mig. Hade ställt den på larm då jag ville hinna krama om Adam innan han och brorsan åkte till Uddevalla. Brorsan blev lite sur över att jag och Adam (enligt hnm) kramades för länge :P Sådant får han leva med :D Inte kan jag ge min pojkvän en puss och en kram, och sedan slänga ut dem? ^^' Nej det ska ta sin tid, speciellt när jag inte får träffa hnm på en vecka nästan ;).
När de hade åkt gick jag och la mig igen iafl, och sov till kvart över 10 :$ Så trött kan man vara xD
Kiiiirraaaaa
Men nu iafl så ska jag börja gå mot Liz innan hon ringer och frågar vart jag tagit vägen, och antagligen börja rabbla upp en massa saker som hon tror har hänt, som hon gjorde en gång förut xD

Hade Gött !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: