Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Phoenix Faugel

Kategori: Allmänt

Haha undrar ni över rubriken? Jag ska säga er att Adam (tror jag det var) sa Phoenix Faugel istället för fågel.. så då får den heta det xD
Iafl så har jag suttit i 3 dagar nu med en enda målning, och har endast använt mig av en vanlig pensel(rund) och Smugde Tool - Och såklart mycket färg och många lager xD Och resultatet..
Copyright Emilie Andersson - Sakurahorses.deviantart.com och snyftis.blogg.se
Ni får gärna kommentera vad ni tycker om den :) Tog mig lång tid som sagt ;)
Dock är golvet knepigt, så mobba det inte :S Jag är lite dålig på sidant som ni kanske märker xD Men detta har fått mig att inse att jag kan rita lite iafl, och suger inte helt på det :3 Haha xD

Nu ska jag faktiskt inte skriva mer, för vill ni veta mer om bilden hittar ni den på Deviantart.com där jag även finns, men acceptera att ni inte får ta bilden utan mitt tillstånd, och ni får absolut inte använda den på andra sidor och säga att ni gjort den! Man får inte redigera ngt på den heller!

Hade Gött <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: