Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Shopping dag :)

Kategori: Allmänt

Idag var det ju shopping på schemat som jag skrev förut ;) Jag köpte bara 1 par jeans, 1 penna och 1 linjal. Sen fick det räcka ;) Har inte så mycket pengar atm att bränna på shopping xD Nästa gång blir nog lite mer saker köpta :)
Vi åt även på donken *wei* och så hungrig som jag var så tog jag en McFeast Delux extra Cheese ;D Så gott!! (Och självklart som meny).. Liz tog Cheeseburgare m. läsk o strips, mamma McFeast m. vatten - Vilket även mikael åt :P
Blev mycket shopping, och mamma tror jag köpte mest o.O Hon som sa att hon inte hade råd att köpa så jätte mkt kläder atm x) Haha :P

Nu sitter jag o liz iafl i mitt rum och bloggar båda två, får se vem som blev klar först ;) Hon troligen :P Men snart ska vi se film och äta lite gott gott, så ni får bilder, och sedan blir det hejdå från mig :) (Btw Mikael ska även vara med i tidningen på måndag då de kom och intervjua hnm, får se hur det blev ;))


Jag och Liz roade oss med att rita inne på en affär xD
Liz blev kär... I Hello Kitty xD
Och sist men inte minst, kommer en bild på mig när jag har älsklingens keps på mig (a) Han kom tidigare ikväll på besök ;)


Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: