Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Tredje ben xP

Kategori: Fotografering

Så var man tillbaka efter en kväll med Liz och Adam ;). Först cyklade jag ned till Lizzy, och där var man ett tag, medans hon stog vääldigt länge för att fixa håret xD. Smsade med älsklingen medans, så det bestämdes att vi skulle följa honom ut på frösön först och vattna blommor mm. hos hans farsa. Sagt och gjort.
Sedan ville ju Lizzy fota mig och Adam, och vist ville jag ha foton på oss två, men ingen kunde vara seriös ^^' Hoppas hon fick en seriös bild iafl :P Jag tror jag räkte ut tungan på nästan alla, eller så gömde Adam huvudet xD
Fuul bild xD Pojkvännen tog ;)
Då Jag inte fått bilder än, får denna duga :3 Ska sova nu, har jobb imorgon :P kram på er alla <3
Hade Gööttt!!

Kommentarer

  • Liz säger:

    haha, nja någon bra blev det nog ^^ har inte lagt in dom på datan än heller XD haha

    2010-08-06 | 08:40:40
    Bloggadress: http://puuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: