Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Trött som F..

Kategori: Allmänt

Är trött, men tänkte uppdatera lite och sedan titta på film innan jag lägger mig.

Iafl så var det sista dagen på jobbet idag, och det firades med jordgubbar + grädde och winerbröd! (Eller fira och fira xD Men ajja :P). Sen så hoppades alla att de inte hade varit för jobbiga, så jag inte ville komma tillbaka, men jag lovade att komma och hälsa på ngn gång ;) Och sen så funderar jag på att söka till samma ställe nästa år, då det kommer vara lättare att jobba när man varit där en gång och har erfarenhet :)Trött Emilie xD Såg ut så idag :)
Efter jobbet blev det snabb-cykling hem och in i duschen. Och när jag höll på och fixade till mig ramlade en söt pojkvän och en dum brorsa in genom dörren ^^, Åhhh vad jag har saknat Adam!! Ville knappt släppa hnm :3
Men iafl, sedan så gjorde jag lite smått, och kramades med Adam och allt, innan det bar av till min moster då vi skulle äta grillat och kräftor ;) GOTT! Dock fattar jag inte varför bara jag och min lillebror, var de enda av "barnen" som åt? Kräftor är ju så gott ;O
Efter lite tid framför TVn med schiftning mellan Ensam Hemma och Postkod Kampen (där man hejjade på Östersund såklart! Vad bra att de gick till final :)), så körde Adam hem "barnen" och sedan gick vi ut med hundarna, och efter det tillbringade vi lite tid tillsammans innan han var tvungen att åka hem..
Men det kommer en dag imorgon :)

Iafl, God natt allihop :)
Hade Gött!

Kommentarer

  • Adam säger:

    Jag har saknar dig otroligt mkt jag med... Men nu är jag hämma i alla fall <33333 :D

    2010-08-14 | 01:45:37
  • Adam säger:

    Hemma*

    2010-08-14 | 01:46:13

Kommentera inlägget här: