Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Uddevalla

Kategori: Pojkvännen och Jag

Har inte haft tid att skriva tidigare idag, då jag tillbringat hela dagen med pojkvännen ;)
Han kom hit lagomt till att jag var klar med frukosten, och sedan har jag varit med honom tills lite efter halv 10 :) Han ska ju åka till Uddevalla med brorsan imorgon, så jag ville tillbringa lite tid med honom innan dess. De blir borta nästan en vecka ju (a). Som tur var finns lilla-söta-mupp-Liz här hemma i Östersund, så kan vara med henne :) Hoppas hon vill det bara (a).
Iafl, så har dagen varit lång, men lider snart mot sitt slut. Har fortfarande kvar cykeln hos muppen, så ska hämta den imorgon. Måste göra det då xD
Bjuder på en liten bild på mig och pojkvännen, bara för att han och inte jag är så sööt ^^,

Nu ska jag ta och hitta mig ngn film att se på, och när Adam har packat klart kanske jag kan smsa lite med hnm :)
Kram på er alla, och Hade Gött!!

Kommentarer

  • Liz säger:

    jaoow :/ kommer sakna thhihi X''''DD haha

    och det är självklart att du får vara med mig :P

    2010-08-08 | 09:57:01
    Bloggadress: http://puuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: