Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Vampires Suck

Kategori: Allmänt

Faaaaaan vad jag höll på och skratta ihjäl mig när jag fick syn på denna trailer! ÅHHH!!! MÅSTE SE! (Nu låter jag desperat men ajja) xD Många har säkert redan sett trailern, men ja, här har ni den igen :)

---
Men nu tillbaka till verkligheten xD
Hade en lite rolig arbetsdag idag.. en sådan som man inte förväntar sig xP Det var nämligen så att när jag stod och skulle diska, så hörde jag ett kraxande.. När jag tittar upp ser jag helt plötsligt en skata på fönsterkarmen. Sedan var det bara att börja backa, för den där fågeln flög in i köket på jobbet!! Vet ni hur rädd jag blev?! x3 LIVRÄDD! Så självklart springer man och hämtar en av dem som jobbar där, och när vi kommer tillbaka börjar fågeln flyga runt där inne, och sedan in i rummet där gamlingarna satt! o.O Runt, runt - runt ;3 Som tur var landar den vid ett fönster, och hon jag hade hämtat springer iväg och hämtar en filt och ett handtag så man kan öppna fönstret. Hon slänger filten över fågeln, jag öppnar fönstret, och sedan får den flyga ut. Dagens goda gärning eller? xD
Sen ska jag bara säga till Liz som kommer döö nu, det var 2 st Kinesiska Nakenhundar på jobbet idag, jag som inte brukar gilla dem ÄLSKADE de här två :3 Såå gulliga! Och snälla ;)

När jag kom hem ifrån jobbet iafl blir det en snabb-dusch, och sedan ut med hundar, kamera, paraply och leksak xD Så jag fotade några bilder i regnet, och sedan när jag kom in så satte jag mig och redigerade en :) Tycks?
Salsa - redigerad av E.A

Nu ska jag äta middag iafl, efter en spännande dag ;) Får vi se vad jag kommer på efter det :)

Hade Gött ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: