Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

God kväll kära läsare..

Kategori: Allmänt

...Eller vad man nu säger kl 12 mitt i natten :P
Igår fick jag ingen tid för att skriva i bloggen, då jag upptäckte när jag skulle göra det - jag har inte öppnat alla julklappar än xD Så det inlägget blev ej av :P Men kan nu informera er att jag i julklapp fick;
- The Vampire Diaries böckerna (Uppvaknandet och Kampen + Vreden och Återkomsten) - från Pappa och hans fru.
- Pengar i massor - Från mamma, pappa, farmor och morfar/mormor.
- Presentkort HM (300 kr) - Från älsklingen Adam <3
- Biobiljett 100 kr - Från Adams mamma
- Lotion och Shower (LdB) - från Adams mamma.
- Sängkläder - från min styvfar.
- Hänglås - från min styvfar.
- Formelsamlings bok - från mamma och min styvfar.
Sen tror jag att allt är upprabblat :)

Över till idag då..
Nu ikväll kl 20:45 var jag, mamma, Adam & Jocke iväg på bio och såg Tron Legacy. En mycket spännande film i 3D, som jag tycker fler ska se :) Den har fått dåliga recensioner, men det är den inte värd!
Spännande & bra film helt enkelt :)

Men nu ska Buffy fram igen, så jag säger God Natt till alla som fortfarande är vakna, och God Morgon till er som läser detta imorgon xD

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: