Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Go'kväll :3

Kategori: Allmänt

Go'kväll på er allesammans!
Tog ett tag idag innan jag kom fram till blogg.se :P Har sprungit mellan datorn och köket för att jag var tvungen att hjälpa till med middagen xD

Bild från i sommras på Gotland - Salsa
Iafl så gick jag ut på en 30 mins prommenad efter skolan idag. Fick sluta tidigt, och mamma ville att hundarna skulle få komma ut och gå. Så jag gick ned på fältet och släppte dem, innan vi gick över lilla vägen nedanför mig, och upp till nästa fält. Salsa var jätte duktig och lyssnade mer än Kira.. Och ja kira.. hon var Kira helt enkelt :P "Jag gör som jag vill. Varför ska jag lyssna på dig? Åh! ÄTA SNÖÖÖ" typ xD Därför det tog lite tid också kanske.. Mamma hade visselpipan på jobbet, så jag var tvungen att ropa när jag ville att de skulle komma, och det lyssnar inte Kira så mkt på :P men ajja.. Salsa gjorde det iafl och skötte sig exemplariskt :) Fin tösen ;)

Sitter iafl just nu och lyssnar på musik medans jag väntar på att Adam ska komma upp. Vet inte vad vi ska göra, men något kommer vi nå på ska ni se ;)

Hade gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: