Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Hemma på hål..

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Är just nu hemma på hål, och snart ska jag till doktorn. Missar Datorkunskapen som är min favorit lektion på måndagar, så får sitta och gråta över det xD Troligen så hinner jag iafl tillbaka till matten :)

I lördags iafl blev det lite ändringar. Kom på vid 3 att jag och Adam skulle ju på bio, så det blev bara att smsa honom och fråga om när vi skulle gå, och om han kunde boka 8P 18.00 blev det Harry Potter iafl, och vi tog en snabb middag på donken innan, då ingen hade hunnit äta ;)
Filmen var i alla fall bra, och adam skrattade åt mig när jag spratt till en gång :3 Det ska han få för sen xD (med skratt från min sida ;)). Man märkte väl när filmen skulle sluta, och nu vill man bara se del 2!! x3 Fast man har ju Breaking Dawn att se fram emot också ;)

Men nu ska jag hälla upp lite vatten i flaskor innan jag drar,
Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: