Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Långt emellan..

Kategori: Allmänt

Go' kväll folket :)
Nu var det ett litet tag sedan jag skrev, och skyller allt på att jag har varit sjuk :3 Var hemma mellan tisdag-torsdag, gick på skolan igår. Och när jag är sjuk är jag inte så mycket för att sitta vid datorn :P Mer soff-potatis då xD
Iafl, nu är jag tbx och bloggar igen, vilket känns ganska skönt.. Jag gillar faktiskt att få skriva lite - typ skriva ur sig alltså :P

I kväll har jag inget speciellt planerat iafl. Ska jobba lite med den nya designen till min hemsida, sedan blir det nog robinson, och lite datortid innan man går och lägger sig. Jag vet att jag nyss gjorde designen som jag har på min hemsida nu, men jag känner för en ny, som passar helst alla årstider. Samtidigt som den är stilren, och snygg :) Hoppas på att få till något :P

Men nu ska jag sätta händerna i arbete, och gnugga ur alla idéer ur hjärnan ;)
Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: