Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Last Christmas..

Kategori: Allmänt


Tänka sig att IMORGON! Imorgon är det julafton. Har inte riktigt fastnat i mitt huvud än dock xD Men alla julklappar är klara och inslagna, och även Ludde och marsvinen har fått sina julklappar.
Ludde fick ett hus - vilket han har saknat så länge *-* Har är lite brydd vad det är för något, så hela tiden håller han på och flyttar runt det xD Sötisen :) - Osså fick han nyttigt godis för marsvin/kanin :) Tror dock inte att han har rört den än :P
Marsvinen fick nyttigt godis för marsvin/kanin, och de har redan börjat hugga in :P Tror dock att min lilla skrutt är förkyld, då det låter när hon andas :/ Får kolla till henne imorgon, om jag klarar av att vara där inne. Tror jag har blivit allergisk mot dem nämligen, för när jag nyss tog upp min lilla skrutt, så kände jag att det började klia och svida i näsan :/ Men jag ger inte upp :) Inget kan skilja mig från mina små älsklingar ;) Inte hö snuva, marsvins allergi eller ngt annat ;)

Iafl, här är det kallt idag, och det ser ut att bli kallt imorgon också - vilket leder till att jag undviker att vara ute. Min astma gör att mina lungor strejkar när de känner kall-luften. Ska fråga mamma sen om hon skjussar ned mig till pappa imorgon förmiddag, osså får pappa skjussa hem mig innan tre ;)
Så planen blir; Äta frukost hos mamma, åka ned till pappa, åka hem innan tre, se kalle anka, äta middag, vänta på att Adam kommer upp :) Sen julklapps utdelning ;) Mer har jag inte planerat xD

Men nu ska jag hitta på något, kanske se lite Buffy The Vampire Slayer, vilket jag har börjat se på väldigt mkt nu ;) Sen kanske det blir att klä granen, och då kommer nog foton från granen senare ikväll :)

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: