Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Myskväll och Shopping!

Kategori: Allmänt

Go' eftermiddag ;)
Tänkte lite snabbt gå igenom gårdagen, och det jag hunnit med hittils idag :)

Igår slutade man skolan innan 12, så jag gick ned på stan och mötte Adam som hade varit på arbetsförmedlingen. Sedan åkte vi hem till honom och gjorde nästan inget, tills hans bor kom hem, och sedan kom Adam's farsa och hämtade oss. Vi skulle nämligen åka skoter ;) När vi höll på att starta skotrarna skulle jag spruta in något på ena, medans adam försökte få igång den, men höll fingret för långt fram så jag lyckades få lite på fingret :S Nu är det rött och det gör ont xD
Vi åkte iafl iväg på en tur, och hans lillebror fick tolka efter :3 Dock blev inte turen så lång, då det var dålig skoterled, och för mycket buskar ivägen :P Så vi vände efter ett tag. Middag hemma hos Adam iafl, sen upp till mig och hämta saker, och sedan blev det coop = Myskväll hos Adam ;) Vi såg "Santa's Slay" och "Loser". Den förstnämnda var nog bäst xD

Nu imorse efter frukosten så blev det stan. Jag hade tänkt att köpa lite underkläder och en kjol. Hittade det jag sökte efter :) Kjolen var helt perfekt också ;D
Här har ni en bild;

Kjolen jag köpte :)
Like it ;)
Kjolen är köpt på Vero Moda för 160 kr (REA)

Nu är man iafl hemma, och ska titta på TVD och lite annat som man missade igår, sen efter maten kommer Adam upp hit ;)
Hade Gött!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    snygg kjol alltid bra att ha en svart hemma :)

    2010-12-18 | 15:22:10
    Bloggadress: http://natalies.se

Kommentera inlägget här: