Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Rea REA rEa !

Kategori: Allmänt

Go' kväll !
Kom hem för ca 1 timma sedan efter att ha varit en långdag på stan med mamma och moster ;)
Vaknade vid kvart i 10 imorse, och trodde att klockan var kvar i 9 :P När jag kom fram till sovrumsdörren knackade mamma just på, för hon skulle berätta att det hade snöat ca 2 dm xD Så, det blev att äta frukost, och sedan pulsa ut och skotta gården med familjen. Bara de äldre bröderna stannade inne och sov. Dock måste jag erkänna att jag inte gjorde mycket xD Jag tog rast ganska ofta (a) :P
Sen in och fixa iordning sig för stan, och sedan åkte vi för att hämta moster. Väl i bilen och nere på stan blev det att åka runt. Där vi skulle stå var det fullt, och mamma körde fel bara för att hon fick panik när en buss åkte ut som hon just körde om. Ibland fattar jag inte om de ser att man håller på att köra om, och bara ignorerar en.. Kunde ha slutat illa om mamma inte hade stannat.
Första butiken iafl att gå in på blev Donken xD Vi hade inte ätit lunch, och alla höll med om att det var bra att börja där ;) Sedan sprang vi runt på olika butiker. Bröderna och Adam var även på stan, så jag fick komma och möta dem på Dressman för att hjälpa Jocke att säga om några par byxor satt bra :P Efter det gick vi på några butiker till, och det var då jag hittade dagens köp :)
Tröjja från Bik Bok - 50 kr
Byxor från Cubus - 149 kr (Baggey ;D)
Handväska från Accent - 199 kr


(ugly me ;))
Sen var dagen slut, och här sitter man i sitt rum och lyssnar på Free Fallin' - John Mayer ;)
Är inte så hungrig, så middagen tror jag att jag tar senare ;)

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: