Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

TVD - Episode 10

Kategori: TVD

TVD season 2
Hejsan!
Hade tills för ca 1 timma sedan heeelt glömt att idag var det ju TVD! Så, efter att adam hade gjort ett litet besök här - så tog jag och tittade på det :) Dock kan ni som ska se via CastTV få problem nu från början, med att avsnittet kostar. Vill ni titta gratis online streamat kan ni klicka här så jag har en ny länk till er! ;) TvDuck är självklart där som en hjälpande hand när man behöver :) Hoppas ni gillar veckans avsnitt lika mycket som mig! :)

Idag var man iafl hemma igen. Är lite bättre idag, och har ätit totalt 3 rostade mackor över dagen xD Så nu börjar man komma upp i lite mer mat. Dock tar inte min mage emot så mycket mer, så jag trappar upp sakta men säkert. Ska iafl sova strax, så vi får se om jag skriver imorgon.

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: