Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Webbdesign = Klar ;)

Kategori: Web-design

Nuuu så var man klar med designen till hemsidan :) Blev riktigt nöjd, och hoppas jag inte är den enda som gillar den :P
Var tvungen att fråga brorsan en sak med kodningen, annars är allt av mig :) Den liknar den gamla mycket, men har bytt färger och header + gjort den lite mindre då den andra var fett stor enligt mig ^^'

Vad tycker ni? Kommentera här eller på hemsidan :)

Men nu ska jag ta och leka lite till med hemsidan, kanske sätta in en besöksmätare :P

Hade Gött! :)

Kommentarer

  • bella säger:

    men shit va duktig du är <3

    2010-12-18 | 19:51:57
    Bloggadress: http://tofuhawk.blogg.se/
  • Anonym säger:

    svar way better then me! jag har liksom problem men att bara sätta in header på bloggen XD

    2010-12-19 | 12:52:22

Kommentera inlägget här: