Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Rosett skärp - ÖSD-vattnet går inte att dricka..

Kategori: Allmänt

God morgon :P
Tänkte börja med att skriva om en tråkigt sak som jag faktiskt fick reda på om igår, men hann inte med att sitta vid datorn igår, så kunde inget skriva ^^' Här i Östersund har vi nämligen - enligt vad komunen tror - fått en parasit som kallas Cryptosporidium. Därför får man inte dricka vattnet direkt från kranen, utan det måste kokas i några min innan man kan dricka av det. Man får inte heller borsta tänderna i det, utan vattnet man använder då måste också kokas. Så igår kokade vi för fullt, och jag farar att vi måste göra det idag också. Än har inget nytt kommit upp om parasiten på Östersunds komunhemsida. Hoppas man kan börja dricka det vanliga vattnet så snart som möjligt igen :3 Jag klarar mig inte utan vatten - speciellt nu när jag åter igen inte kan dricka mjölk! :'(

Igår iafl så var jag och mamma på stan. Det var meningen att bara hon skulle köpa kläder, till en fest som hennes jobb ska ha på fredag, men jag hade redan innan fallit totalt för ett så sött skärp, så mamma lånade mig pengar till att köpa det xD Nu fattas det bara en matchande kjol till :)
Här har ni en liten bild;
Image and video hosting by TinyPic
Får pengar om några dagar, så då blirre nog stan xD
Städade ur garderoben igår också - fick till 3 fulla kassar med kläder :3 Så nya kläder behövs xD Sen måste man hitta ngt fint att ha på sig till jul :)

Men nu ska jag äta, im starving :3

Hade Gött!

Kommentarer

  • bella säger:

    åhåhåhåh... va fiin! (jag är beroende av rosetter!) vart hittade du denna skönhet?



    svar ahha hon ser ut som ett litet snömonster ^^

    2010-11-28 | 10:47:35
    Bloggadress: http://tofuhawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: