Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Sitter på skolan..

Kategori: Allmänt

..och tråkar. Börjar Datorkunskapen snart, men innan dess kan man bara tråka :P
I morse trodde jag att vi började 09.55, men när jag kom hit fick jag reda på att första lektionen var inställd - så vi började 11.35 istället :P *suck*
Hann ned på stan iafl och köpte julklapp till Adam. Är tidig med sådant i år för att slippa när alla andra köper senare. Allt är så urplockat innan jul satt xP Mamma köpte jag en julklapp åt när jag var med Liz på stan för några dagar sedan ;)

Men nu börjar jag strax, så ska ta och logga ut från blogg.se ;) Ni får höra mer av mig ikväll :)

Hade Gött!

Kommentarer

  • bella säger:

    århg rädda mig. sitter här på världens lamaste bildlektion

    2010-11-08 | 15:18:27
    Bloggadress: http://tofuhawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: