Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Frågor :)

Kategori: Allmänt

Kira Waves
Åh det är så fint väder ute så var nyss ut och fotade Kira :) Såå fin gammel-tösen är :)
(Och ja, bilder är redigerad lite grann (a).).

Juuuste!! Hade tänkt att eftersom att besökssiffrorna stiger för mig, så ska jag ha nu så att ni som besöker kan antingen maila frågor till mig; [email protected] eller så kan ni kommentera, och skriva er fråga här i bloggen :) Tar med de frågorna som jag känner att jag kan svara på och lämna ut i bloggen, så vill du ha din fråga med, fråga inget super pinsamt, tack ^^'
Svar på frågorna kommer när jag har fått in minst 8 st :)

Nu känner jag lukten av middag,
Hade Gött :)

Kommentarer

  • Lizz säger:

    hehe, bilden är jätt fin :PP

    2010-10-08 | 11:16:23

Kommentera inlägget här: