Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Kvällen..

Kategori: Allmänt

Idag har mycket hänt, men ändå lite xD Var ute med mamma i "morse" på en ca 1 timmas prommenad med hundarna. Var faktiskt jätte skönt att få komma ut! På vägen hem sedan köpte vi lunch på Ica Kvantum, och sedan bar det av hemmåt. Jag trodde det skulle finnas kvar mat från igår, men den hade brorsorna och Svante ätit upp -.-'' Som tur var hade mamma köpt lunch, så vi åt Rostade mackor o. Grillade kyckling klubbor :) Gött ^^,
Efter det, snabbt ned på stan med mina två äldre bröder + Adam. Jocke hade tänkt att skaffa en Wacom Bamboo, eller moderkort mm. på alina, och det slutade med sistnämnda. Dock fanns det inte inne, så han beställde.
Jag följde med Adam hem medans bröderna cykla hem. Vi fortsatte se på en film adam hade börjat på, och sedan var jag tvungen att cykla hem. Tur är att han kommer hit ikväll ;D

Men nu ska jag strax äta, så..
Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: