Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Oj oj :O & Hundutställning!

Kategori: Allmänt

Oj oj! Nu var det ett tag sedan jag bloggade *skäms* :( Men jag har faktiskt glömt det :O Iafl, nu kom jag ihåg, och såg att besökande hade sjunkigt bara för det :3

Från utställningen;
Inga bilder, sry :/ Men ni kan hitta massor av bilder på mammas hemsida ;)
Iafl, Gick inte så bra för oss :/ Salsa fick 1 Kv först - hade vi väntat oss xP - men sen så blev hon bara 2:a bland tikarna :/ Enligt mig så var Salsa finare än den som vann :O Den tiken var väldigt liten, och kortbent. Det domaren fälde oss för var att Salsa hade för lite muskler, och var för hög o.O Hon är vell inge hög!? Normal storlek på en tollare, det är vad jag säger. Men ajja.. Domaren bestämmer.. Vi ska iafl testa ställa ut på Wången i slutet av November, 2 dagar. Får hoppas på det sista Certet då :) Annars vet jag inte vad vi gör :P

Men nu ska jag göra klart alla läxorna, sen får vi se om Adam kommer upp igen eller ej ;) Köpte en halsduk på stan idag också efter skolan :) Adam hittade en som var jätte mysig ^-^

Hade Gött ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: