Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

The Last Airbender - Flopp? o.O

Kategori: Allmänt

Google bild!Google bild!
Igår var man och såg The last Airbender på bio då, men jag blev faktiskt rätt missnöjd :S Filmen var inte alls som jag hade tänkt mig, och super kort -.- + varför lär de sig inte att uttala namnet rätt? o.o Nej, jag håller mig nog till den teckande verisionen.
!!Spoiler varning!!
De hoppade som bara den i filmen. Ena stunden var de där Sokka och Katara bor, sen helt plötsligt var de på ett nytt ställe. Så höll det på hela filmen. HOPP HOPP HOPP! Och sen blandade de ihop scenen där katara ska få jordbendarna att börja benda igen, - där var det AANG som fick dem att göra det o.O Och de hade för fan jord runt omkring sig.. De var inte på ett skepp utan jord o.O Oj oj oj... Aa ska jag sitta och klaga över alla negativa saker kommer ni ledsa på att läsa ^^' Men lite bra kanske; Det animerade var bra gjort (effekterna), och det var faktiskt lite 3D :P (inte så mkt dock).
Och nu märker jag att jag låter som en nörd :P (som jag är, men ändå ;))

Betyget då? Jag ger filmer: 4/10p. Inte så höga poäng alltså. Inte värd att se på bio, men hemma en kväll med familjen är nog helt ok. Har du sett Avatar - The last airbender före på typ nikelodeon, så kommer du inte heller gilla filmen. Har du dock inte sett den före, gillar du den nog mer än mig :P

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: