Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Dålig på att uppdatera :S

Kategori: Allmänt

Såå såå ledsen för att jag är så dålig på att uppdatera :S Har mkt i skolan nu, och eftersom att jag var borta nästan en hel vecka från skolan förut, så måste jag ta igen och försöka plugga som fan.. Men iafl. Nu ska jag strax sätta mig med en SH uppgift, och sedan blir det matte.
Har varit med Adam lite i helgen, och igår var han, jag och mina 2 bröder ut och åt på Eastern Palace. Fett god mat, och självklart åt vi buffé ;D Älskar bläckfisk :3
Sen såg vi på en film igår kväll innan det blev läggdags för min del, var ganska trött igår ^^'
Nu på morgonen har jag varit med Adam också, men verkligheten kallar - Läxorna alltså :3 Längtar så himmla mkt tills det blir lov! Åh vad man kan längta mkt ^^'

Men ajja, nu ska jag plugga. Så vi hörs :)

Hade Gött !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: