Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Sevendust - Broken Down

Kategori: Allmänt

Efter middagen var jag och Adam iväg och bytte skor. De som jag köpte för bara några dagar sedan hade börjat gått sönder, och så ska det ju inte vara! Självklart får jag byta, och när vi kommer till bilen - vad märker man? De jag just fått som är oanvända och helt nya är OCKSÅ sönder! Men då hade jag ingen lust att gå in igen, så vi for hem till mig. Jag orkar inte gå ut och in på en affär bara för att få mig ett par hela skor.. Ska nog köpa ett par dyrare snart, fick ju studiebidraget idag ;) Fast ska spara mesta av det :)
Adam for hem vid sju iafl, och jag har gjort lite allt möjligt på den lilla tiden xP Och nyss kom jocke upp med dipp, han orkade inte mer xP Tur kan man ha :)

Foton från Ikväll;


Btw! Lyssna på Sevendust! Jätte bra musik om man har samma smak som mig ;)

Hade Gött ! :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: