Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Sitter i brorsans rum..

Kategori: Pojkvännen och Jag

Just nu så sitter jag i brorsans rum och bloggar xD Han ska ge mig en sak från hans dator, och det tar lite tid att föra över den då det är en ganska stor fil :P
Iafl, var med älsklingen hela dagen idag. Vi firade 3 månader tsm ^^, Vi har sett på film/gosat och sedan avslutade vi med att äta på Tacco Baren nere i centrum. Det var där vi åt första gången som vi åt bara vi två, kom jag på när vi satt där. Det var som
Jag: "Du, här åt vi typ första gången vi åt ute tsm.." *smile*
Adam: "Det viste jag vell.." *överlägsen min*
Jag: "Jaa.. men det var bara något jag kom på.."


xD Och jag drack kaffe efter maten, vad duktig man är (a) xD *not*
Sen när vi skulle gå så smsa jag med Liz, och fick reda på att hon och de andra var på bylla, så vi gick dit och överraskade dem innan vi cyklade hem till mig ;)

Nu ska jag och Liz snart se på film, bara vi valt vilken, och jag lyckas komma upp till mitt rum xP

Hade Gött :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: