Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Sjuk..

Kategori: Allmänt

Är hemma sjuk. Har varit det hela vecka, men jag är på bättringsvägen så kanske kan jag äntligen gå på skolan nästa vecka..



Iafl, ville typ bara säga att jag lever :P Man orkar bara inte blogga när man är sjuk ^^'
Såg The Vampire Diaries idag också.. Nya sesongen är jätte bra, och självklart kollar jag på CastTV som kommer från och med nu lägga upp ett avsnitt varje vecka. Så varje fredag kan ni sitta och njuta av serien, om ni inte vill vänta tills i oktober för att se den på TV, men familjen kanske.


Ajja, nu ska jag typ se på en film och ta det lugnt, så..

Hade Gött ;)

Kommentarer

  • L I Z E T T E ´ säger:

    TVD var jätte bra!! :O jag typ dog xD

    hoppas du blir bättre snart :)

    2010-09-10 | 19:29:24
    Bloggadress: http://lizziebou.blogg.se/

Kommentera inlägget här: