Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Nämen titta vad jag hittade ute på fältet!

Kategori: Fotografering

Blev så glad när jag kom hem förut idag - Det snöade/regnade inte! For upp som en vind på mitt rum och bytte om, grabbade tag i kameran och sprang ned till vovvsen. Salsa skulle fotograferas såklart på sin 3 års dag!
Tror jag fick till närmare 100 foton, och många ser likadana ut då jag mest bara höll in knappen xD Det blåste, och pälsen såg lite rolig ut när man kollar på bilderna som i ett bildspel :P
Men här har ni 3 bilder på tjejen från idag!

Kopiering ej tillåtet!
Bilderna kommer snart även finnas på min fotohemsida!

Hade Gött!

Kommentarer

  • lisa säger:

    Hm juste Salsa är ju syrra till fina Jalle som jag sett så många gånger :D Salsa är fin också ;)



    SV: haha okej, ja Gotland är nice :D Då skulle du varit med på Gute tollarnas jaktapport. kurs igår, där var det BARA tollare i arbete hehe :P Okej nice, åker ni ofta hit? :)

    2011-04-17 | 17:26:32
    Bloggadress: http://lisaozorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: