Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Sitter hos Adam..

Kategori: Allmänt

..Medans han fixar sitt framhjul på cykeln :P Tydligen har han pyspunka, så han ska försöka laga det lite smidigt.
Segt som f*n iafl att det är söndag - alltså skola imorgon. Men turen är att vi bara går 4 dagar denna vecka, och det ska nog inte bli för jobbigt ;) Bara ett prov, annars det vanliga :P ..Elr vi ska skriva en Bokrecensention, men den är jag redan klar med, så jag behöver inte lägga ned så mkt tid på den :)
Men ska ta och titta lite på när Adam leker och donar med däcket!
Sommar ! Gotland v.27 - 28!!
Hade Gött!

Kommentarer

  • bella säger:

    neeehee vilken söt bild :D



    svar jo det har vi säkert. om det är något det finns gott om i lidköping är det frisörer. fast allting är rätt dyrt, lix 400 kr :( förutom hos turkarna där det kostar en hundralapp men de är så jävla hårdhänta XD



    ojoj vad elak jag känner mig nu för jag läser aldrig andras bloggar. lovar att jag ska titta in på din oftare. PUSN

    2011-04-17 | 18:31:39

Kommentera inlägget här: