Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Sökes: Rubrik..

Kategori: Allmänt

..Min kära rubrik försvan för 2 minuter sedan, och jag saknar honom så! Hittar du honom så kontakta mig. Hittelön = 100 rubriker :D
Nej men seriöst.. kom inte på en reubrik :3

Iafl, hemma efter en kväll hos min svärfar. Jag cyklade och Adam åkte moppe dit vid 4 tiden, och jag kom hem vid halv 8 ungefär (hade turen och fick skjuss hem) ;) Vi grillade och hade det allmänt gött, dock blev det lite kallt mot slutet, då jag bara hade shorts och linne (då det hade varit sol och 25 grader när vi stack dit ^^' och var kallare nu ikväll) men fick låna Adams stora tröjja :D <3 Såg ut som att jag bara hade den på mig, då den gick över shortsen :P
Varm dag slutade kall xD Men anyway, det var en bra dag då jag fick tillbringa den med Adam ;)

Nu ska jag hitta på något att göra resten av kvällen, innan sängen väntar! En hel vecka med lov nu! :D

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: