Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Detta är bara för hemskt..

Kategori: Allmänt

..Känsliga tittare varnas, men var berädd på att detta kommer förändra ditt liv!
Går att titta på tills ikväll 23:59; http://svtplay.se/v/2494092/do
Allt är vansinningt :S Såg hela programmet på TV, och såg det igen nu via sidan jag just länkade. Kan inte fatta hur man kan skada en sådan smart varelse som Delfinen! :S Det är absurt..

Som sagt, KOLLA PÅ VIDEON! Vad film-teamet gör är en bra grejj för världen :)

Hade Gött!

Kommentarer

  • Marre säger:

    Vad var den om? :o

    2011-08-13 | 19:28:33
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/
  • bella säger:

    alltså jag grät som fan när jag hörde det där om att delfinen knuffade bort hajen från surfaren. lite för AWWW

    fast jag såg detta på natten och efter 12 så kunde jag inte se detta längre för videoklippet var inte tillgängligt längre. så jag fick aldrig veta hur det gick. störandeee

    2011-08-14 | 12:36:12

Kommentera inlägget här: