Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Ludde-pudding!

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Då har man besökt Ludde och varit hemma en liten stund.
Ludde-puddingen hade det jätte bra, och han saknar nog inte oss så mycket :P Men han gillade iafl att sitta på min axel ;) Det är en slags trygghet tror jag.. för marsvinen älskar det också ^^'
Jag klippte klorna på honom, osså fick de nya ägarna testa klippa några klor när jag höll i. Jag visade hur de kunde hålla, hur mycket som skulle klippas, osså vad man kan tänka på annars.
Gud vad grå han blivit! Gjorde en slags genomsökning - kollade hull mm. - och upptäckte att han blivit ännu gråare :P Han blir grå på gamla dar sötisen ;)

Uteburen som han är i nästan hela dagarna var sjukt stor, och han hade ett hus, eller nästan hundkojja där med :P Stort och luftigt var det!
Kunde inte ha fått bättre köpare!

Nu ska jag trixa lite smått innan jag ska sova. Har ju första dagen på skolan imorgon ^^'
TUSAN! Glömde köpa skolsaker :S
Får sticka iväg och göra det när mamma sett klart på TV..

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: