Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Awsome!!

Kategori: Skolan

Okej, nu orkade jag inte tänka ut en rubrik, då mitt tangent bord är helt cp.. eller mammas :3
Men iafl! Fick G+ idag på ett prov man bara kunde få G på xD Kan berätta lite bättre:
Förra veckan hade vi prov i Filmkunskap, och det gick ju helt okej. Dock är mitt självförtroende lågt, så jag trodde det hade gått piss. Blev arg sedan när jag väntade på att Adam skulle hämta mig vid skolan, då två tjejer från kursen stod och rökte och pratade. Rökande hatar jag *sorry* och de pratade rent utav skit! De stod och snackade typ såhär: "Haha vi kommer ju lätt typ få VG på det här provet." sa tjej nr1. Tjej nr 2 "Men man kunde ju bara få G?". Tjej 1 "Ja, men vi skrev ju sjukt bra och visste precis vad man skulle skriva. De andra skrev säkert fel totalt!" *skrattar båda två.* Sedan ser de mig, släcker ciggen, och springer iväg. HA!!
Idag då. Tjejerna kom till lektion, sätter sig. Läraren börjar prata och säger sedan "Ni får tillbaka proven i slutet av lektionen. Man kunde bara få G, inte högre - bara lägre. Så förvänta er inga VG'n. Också vill jag att ni tänker noga på kommentarerna jag har gjort åt er alla". Sagt och gjort, lektionen gick. Tjejerna försvann någon stans mitt i, och sedan när de kom tillbaka var de tvugna att fråga om de fick sluta tidigare. De hate typ ett möte eller jag vette f*n.. Jag rent av SPRANG fram och tog mitt papper vid slutet av lektionen! G+! Jag skriver inte detta för att skryta, utan för att visa hur FEL de två tjejerna hade. De vågade ju inte ens se vad de fått. Läraren frågade, men de typ "vi tar det efter lovet..." :P HA HA hA... öö ja.. Kommentaren på mitt papper var iafl "Insiktsfullt!"... what does she mean by that? xD Haha jag fick kortaste kommentaren iafl ^^' Så hon var nog nöjd! Och jag var nöjd ;D Dagen räddad ;)

Och nu har jag babblat en massa! Booring I guess?? Well jag tystnar nu och går upp för att se om middagen är klar då ;)
Kommentera gärna mitt förra inlägg vad ni tyckte om vad jag hittils hade renderat! :)

Kommentarer

  • marre säger:

    Haha ååh, jag gillar inte heller de flesta rökare riktigt :P De är oftast annorlunda än mig på något sätt. Mycket kaxigare och försöker visa att de är något. Men det är det som är - oftast har de ju lågt, lågt självförtroende vilket leder till deras beteende osv.



    Grattis till betyget iaf! :D Bra kämpat! ^^

    2011-12-21 | 16:23:46
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: