Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Birdie got Friends!

Kategori: 3D

Tjo! Sitter och jobbar med mitt arbete som vanligt, och äntligen har jag nästan ett helt manus. Det förra var bara att skrota, då jag inte skulle hinna bygga allt. Jag menar, har tagit mig sedan denna lektion började vid 1, tills nu, att bygga bara 2 till fåglar!! Oh not good! Så nu ska jag snart börja animera. Men ni får en screen-shot på de senaste fåglarna iafl! :) De är bara uppställda, och jag har inte fixat skelettet än på denna bild ;)
Birdie (C) Emilie Andersson 2011-2012

Btw, sitter och äter min fina macka också xD Höhö :P Nödproviant behövs alltid! :) Nybakat bröd (bakt igår) med leverpastej och smörgåsgurka på - Mums! :) Ingen bild dock, sorry :P

Rolig fakta;
- Att rendera ut en bild av mitt projekt (en ruta) tar ca 10 minuter.
- Det som tar upp all plats är träden.
- Tog jag bort träden skulle det ta 30 sec att rendera en ruta.

De ni ;)

Kommentarer

  • marre säger:

    SÖTAAAAAAAA :D Kom och flyg hem till mig! flyg med mig till alla platser i världen! :D



    Men om du bygger träden till sist då? Går det? ;o

    2011-12-21 | 16:18:20
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: