Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Hatar skolans datorer (!)

Kategori: Skolan

Sitter på skolan och jobbar med mitt projekt arbete. Kommer aldrig bli klar. Skolans datorer har inget utrymme alls, så hela tiden kommer en ruta upp "ERROR! Inget utrymme på disk...." aa ni fattar. Sedan när jag tog bort lite grejjer, flyttade till en annan disk med mer utrymme, börjar programmet att flippa ur. Bara för att jag har "för många träd" o.O WTF!?
Gud vad leds jag blir!

De borde kunna koppla in en större hårddisk på vissa datorer, så att vi kan jobba -.-''

... Sorry för ett klag-inlägg ....

Kommentarer

  • marre säger:

    sv; haha åh stackare :D Jo den jag har är också typ lite genomskinlig :3 fast man kan ju ha hudfärgade bh under ^^'

    2011-12-03 | 01:14:31
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/
  • bela säger:

    svar

    2011-12-05 | 10:37:27
  • bela zwei säger:

    svar (lol råkade trycka enter)

    va inte. jag är så onöjd så det finns inte

    2011-12-05 | 10:38:06

Kommentera inlägget här: