Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

I'm tired, and I'äm sick..

Kategori: Allmänt

Tjo skriver jag idag också, även fast jag i denna stund inte alls mår bra. Min förkylning har blivit värre på bara någon timma! Halsen svider och gör ont, och just nu känner jag mig inge pigg alls. Hoppas jag mår bättre imorgon.. Vill inte missa en chans att åka skoter! ;)

Iafl. Har inget Photoshop just nu, men har kommit på ett flertal idéer till hemsidans nya layout. Därför kommer det nog dra ut på tiden innan den nya kommer upp. Har även tänkt att ändra här på bloggen.. typ göra allt vitt och tråkigt. Feelin' like doing that right now..

Näe nu blev 're ett tråkigt inlägg, och jag ska trycka ned allt på datorn och bara nörda anime. Känns som en sådan dag! God natt till er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: