Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

MellandagsREA

Kategori: Allmänt

Tjo!
För er som inte har mig på dayviews; MIN DATOR FUNGERAR! Mammas och hennes killes julklapp till mig vad att i smyg laga datorn x'D Så nu har jag en dator som funkar FINALLY! Av Adam fick jag även en kylplatta med fläkt, så att datorn inte ska bli överhettad ;) Nu återstår bara allt arbete med att installera allt igen x'D

Julklappar jag fick i år;
- Pengar
- Pengar
- Pengar
- Kylplatta t. datorn
- Handduk
- Shower Gel
- Bio biljett
- 2 presentkort på H&M
- ett ljus gjort av min lillebror på skolan.

Det tror jag var allt.. Men om ngn familjemedlem läser detta, och kommer på vad jag glömt; Kommentera :P

Idag på mellandagsrean köpte jag mig en datormus - otroligt skön passform, och trådlös ;) Bara 299 kr! Som hittat :P Sista som fanns kvar också utav den typen, även fast det inte var rea på dem :S Ajja. Glad är jag nu!

Adam stack på jobbet för ett litet tag sedan, så nu sitter jag här och installerar saker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: