Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Merry X-Mas!!!

Kategori: Fotografering

Efter skolan, och efter stan, stack jag ut och fotade hundarna precis innan solen började gå nedåt. Perfect ljus hade jag, och dessutom fanns det en stig ut på fältet - Kanon! Älskar att fota ute på fältet, då det är den enda öppna platsen där jag kan ha hundarna lösa under en fotografering, vilket är ett måste då  man ej vill få med kopplen på bilderna! Ska försöka hitta fler ställen att fota på, inte för långt bort. Men tills dess; Alla mina bilder fotas på fältet utanför mitt hus ;) Alla förutom Hästbilderna, marsvinsbilderna (fotas på bakgården), och kaninbilderna (fotas också på bakgården). Men det blir ju mest hundbilder, så nu vet ni min hemlis :P OMG!! :3

Bilder var det..
Foto: Emilie Andersson. Foxtailphoto.webb.se / snyftis.blogg.se. (Mysslä's Chilepepper Salsa delight på bilden)
Foto: Emilie Andersson. Foxtailphoto.webb.se / snyftis.blogg.se. (Meet MyOwn Up Star på bilden)
Fler bilder hittar ni här.
Som vanligt använde jag mig av: Canon EOS 1000D, EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6

Kommentarer


Kommentera inlägget här: