Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

SoVa!

Kategori: Allmänt

Tjolahopp!

Glad nyhet; Måste köpa en ny dator! Kommer kosta för mycket att reparera gamla (om jag inte redan sagt det) så efter jul blir det mellandagsrea! Ska försöka hitta mig något billigt men bra! Ska ha mycket minne på den. Sådeså! :P
Åh vad jag längtar efter att få slösa pengar *not*.. Jag som ville köpa en kamera :S Ajja blir att börja jobba! Ngn som har förslag vart man kan käna sig en slant ? :) Jobbar helst helger :P Men veckodagar ( tisdagar/torsdagar/fredagar) går också bra. Förslag ges i kommentar-formuläret nedan ;)

Hoppas kunna komma iväg och fota snart också! Om jag har tur med vädret i helgen, ska jag nog ta mig en tur mot travet. Hoppas kunna dra med mig Adam eller ngn annan dit ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: