Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Skooola :P

Kategori: Allmänt

Go' dag!
Sitter på skolan - har svenska lektion, och ska skriva lite om kameran genom tiden, och idag. Men jag orkar helt enkelt inte xD Har skrivit en halv sida, och nu Im stuck :3 Tror jag bara ska vänta ut att lektionen slutar :P Japp, det låter bra 8D
Hm.. undrar vad man ska göra medans... Ajja :)
Hade lite brottom i morse verkar det som iafl, för jag hade plockat ut alla skolgrejjer ut min handväska, och glömt det hemma. Så mamma fick komma ned mitt i matte lektionen med dem ^^' Måste komma ihåg att inte vara så glömsk, och alltid se till att allt ligger i väskan redan dagen innan :P

Efter skolan blirre iafl Adam. Ska äta middag där, sen får vi se vad vi hittar på. Han verkar lite nedstämd för att jag inte ville följa till storlien, och han vill inte dit utan mig. Så jag får försöka få honom på bättre humör (hur nu det ska gå.. kanske funkar om jag bestämmer vad vi ska göra för en gångs skull xD). Önska mig lycka till :3 Eller hoppas - som jag gör - att han är glad ändå :D

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: