Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

YOU GOT TO BE KIDDING ME!

Kategori: Allmänt

... OMG! JAG LYCKADES!!
Hrm.. Srry för det där "glädje skriket" men är faktiskt jätte glad atm :) Har gått i flera månader, i tron om att jag inte ska få mitt inriktningsval. Igår fick vi beskedet (sry att jag inte uppdaterade då) att ALLA hade fått sina valda inriktningar! Rektorn medelade glatt detta :) Så nu kommer man få gå Virtuell Design i 2:an, och förhoppningsvis blir det lika roligt som jag hoppas! Tror att jag kommer utvecklas otroligt mycket av denna kursen - främst i photoshop, men även i redigering av film, och lite i andra program. Skojjjjj Skojjjj :D


Back to reality.. Idag kom äntligen den länge väntade uppdateringen av min webb-design på hemsidan! Lite mer  på denna = den är inte lika tom, och enkel som den gamla. Kommer nog att hålla mig till blåa färger, då det passar min sida :) Iafl på vintern :P Vi får se i sommar hur det blir med det... !

Men nu ska jag sova, när jag fått ut mig allt skrivande :P
Btw: Någon som har lust att svara på lite random frågor om EU? Maila eller ngt sånt.. Måste ha folk som svarar på frågor tills imorgon då bara 3 i min familj ställde upp :P

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: