Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Bloggen glöms bort..

Kategori: Allmänt

..Men nu tog jag tag i det och skrev ;)
Är hemma idag och vilar upp mig, då jag fått en förkylning som satt sig i halsen, och lite i lungorna. Hostar mest hela tiden, och när jag är ute och går - hostar jag satt det gör ont i lungorna. Så idag är det vilo dag hemma, och jag har nyss varit duktig och gjort läxor (matte & TEU) så nu kan inte mamma vara missnöjd :P
Ska sätta mig ned och kolla på anime då det är slapp, sen blirre kanske lite mer matte senare idag - då vi har slutprov i A kursen imorgon och på fredag -.-''

Kom ihåg alla som ser på TVD; På fredag börjar det komma nya avsnitt igen! Missa inte detta på CastTV! ;) Lägger ut länk mm. på fredag, så får vi hoppas att det inte strular med avsnitten ;)

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: