Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Go'kväll..

Kategori: Allmänt

..På er! ;)
Första dagen på det nya året lider mot sitt slut, och även lovet. Har ca 1 vecka kvar på det.
Dagen har tillbringats med Adam mestadels, men efter maten, kl 18:30 var jag på Bio och såg på nyaste Narnia filmen. Den var ricktigt bra, dock såg vi den inte i 3D då mamma inte är ett så stort 'fan' av det :P
Filmen är helt klart se-värd, så jag tycker att ni som inte har sett den absolut ska göra det! ;) Lite ledsen blir man dock i slutet (spoiler) då man får veta att Edmund och Lucy inte kommer vara med i någon mer film :'( Tråkigt..
Men slutet gott, allting gott. De räddar Narnia igen, som vanligt :P


Efter detta har jag suttit och ritat, och ritat xD Håller på med min första profil-manga-bild, och som kanske vissa kan gissa - Vampyr :) Sitter och färglägger atm, men har fastnat på vilken hårfärg det ska vara :P
Har ni förslag? Kommentera gärna :) Söker även ett litet namn till denna vampyr herre, så det kan ni också kommentera ;)

Hade Gött!

Kommentarer

  • bella säger:

    ÄLSKAR NARNIA <3 var helt förstörd sedan prins caspian filmen att det skulle ta flera år innan nästan kom ut!

    däremot har jag inte orkat se denna på bio. får vänta tills den kommer ut på dvd :(

    2011-01-09 | 15:27:03
    Bloggadress: http://tofuhawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: